Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje miłość, strzelanina.
Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali
w tych filmach.
W Nowym Jorku, kiedy Slevin – pechowy gość – przybywa w odwiedziny do swojego przyjaciela, Nicka Fishera, na wypoczynek, zostaje omyłkowo wzięty za niego, z czego wynikają kłopoty – tamten ma bowiem długi wobec dwóch mafijnych bossów. Zostaje zmuszony przez bossa do zabicia syna Rabbiego (w ramach rozliczenia długu). Sąsiadka Nicka – Lindsay, pracująca w kostnicy – próbuje pomóc Slevinowi i w trakcie tego pomagania para zakochuje się w sobie. Tymczasem bezwzględny zabójca, Goodkat, w tajemniczy sposób pomaga rozwiązywać problemy mafijnych przywódców, podczas gdy Slevin jest zmuszony przez det. Brikowskiego, aby ścigał Bossa i Rabbiego.
Życie wielkiego miasta, kariery wielkich gangsterów, prohibicja i pokątny handel alkoholem. Oto tło dla wielkiego fresku Sergio Leone, filmu Dawno temu w Ameryce. Prawdziwa opowieść o dorastaniu i życiu wśród nowojorskiej mafii, pełna przemocy i brutalności, lecz niepozbawiona elementów radosnych czy wręcz komicznych. Historia wielkiej przyjaźni, wielkiej miłości i wielkiej zdrady.
Były detektyw wydziału zabójstw, Horatio Caine, kieruje grupą śledczych. Wspólnie rozwiązują zagadki kryminalne w dusznym i wilgotnym klimacie Florydy. Pracują w ekskluzywnych hotelach lub na bezdrożach Miami. Zespół tworzą profesjonaliści najwyższej klasy. Piękna, inteligentna, dwujęzyczna Calleigh Dusquene o południowym pochodzeniu jest specjalistką od balistyki. Tim Speedle, zadziorny, lecz pełen uroku detektyw to ekspert od pracy w terenie. Dla Erica Delko morze oblewające brzegi Miami nie ma tajemnic. Ostatnim członkiem załogi jest Alexx Woods, doświadczony i wytrawny koroner. Grupa tropi kolejne zbrodnie, zbiera i analizuje dowody, wskazuje winnych i żąda sprawiedliwości w imieniu ofiar przestępstwa.
Klasyka polskiej kinematografii. Serial Konrada Nałęckiego powstał na podstawie książki Janusza Przymanowskiego, który jest także współautorem scenariusza. Nakręcono trzy serie przygód załogi „Rudego” – łącznie 21 odcinków. PRL-owskie władze chętnie traktowały serial jako materiał propagandowy, prezentujący obowiązującą wówczas wersję historii z polsko-radzieckim sojuszem na pierwszym planie. Janek wstępuje w szeregi Wojska Polskiego do oddziału wojsk pancernych. Zostaje włączony do załogi czołgu o numerze 102. Wraz ze swoimi wiernymi towarzyszami broni Olgierdem, Gustlikiem, Grigorijem i psem Szarikiem rusza wyzwolić ojczyznę. Dla dzisiejszego widza „Czterej pancerni i pies” pozostają znakomitą produkcją wojenno-przygodową. Zrealizowane z rozmachem sceny batalistyczne, trzymająca w napięciu akcja, zabawne dialogi i przede wszystkim doskonałe postacie stworzone przez wybitnych aktorów – to nieprzemijające wartości serialu.
Były gwiazdor rockowy, właściciel klubu nocnego w San Francisco, zostaje zamordowany. Do sprawy przydzielony zostaje detektyw Nick Curran (Michael Douglas), a główną podejrzaną jest atrakcyjna pisarka – Catherine Tramell (Sharon Stone).
Sally Perel, żydowski chłopak uciekając przed hitlerowcami, trafia do organizacji komsomolskiej w Grodnie, gdzie wciela się w żarliwego wyznawcę ideologii komunistycznej. Los sprawia, że wpada w ręce wyznawców ideologii wyższych ras... i okazuje się dla nich najczystszym egzemplarzem aryjczyka, godnym szlifowania swych umiejętności w kuźni kadr faszystowskiego państwa.
Sara ma szesnaście lat. Jej ojciec, bogaty gangster, ma wielu wrogów, poszukuje więc człowieka, który ją ochroni. Nikt nie nadaje się do tej roboty lepiej niż Leon - doskonale wyszkolony były komandos. Ojciec Sary ustala jasne reguły gry: ten, kto tknie jego córkę, jest trupem, dotyczy to także Leona. Jednak nie wszystko można uregulować umową, między Sarą i Leonem rodzi się miłość, o której jej ojciec nie może się dowiedzieć. Dla Leona byłby to wyrok śmierci. Tymczasem jednak ktoś usiłuje zabić Sarę, wrogowie jej ojca sięgają po broń. W tej wojnie Leon jest ruchomym celem dla wszystkich walczących stron.